Odpowiedzi

2010-02-07T15:55:27+01:00
U nagonasiennych pomiedzy komórkami łyka a dwrewna nie ma miazgi. u okrytonasiennych jest
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T18:04:43+01:00
Jednoliścienne:
nerwacja: równoległa
system korzeniowy: wiązkowy
Ilość liścieni w zarodku: 1
Nigdy nie przyrastają na grubość.

Dwuliścienne:
nerwcja liścia: pierzasta(siatkowata)
system korzeniowy: palowy
Ilość liścieni w zarodku: 2.
Przyrastają na grubość.