Damm najss:)
1.Do odnawialnych żródeł energii z których można wytworzyć prąd do oświetlenia szkoły należy:
a)węgiel b)ropa naftowa c)woda d)gaz ziemny
2.Napięcie prądu mierzy się w woltach(v).Jakie jest napięcie prądu w gniazdkach w Polsce?
a)239 V b)110 V c)50 V d)24 V

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T15:58:54+01:00
2010-02-07T17:20:00+01:00
2010-02-07T20:00:09+01:00
1.Odnawialne :ropa naftowa, woda,
2.Napięcie jest 220V