Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T15:55:46+01:00
52*2 +18*2=104+36=140 m-obwód lodowiska
140m*7=980 m
1km=1000m
1000m-980m=20m
Nie przejechał kilometra ponieważ 1km=1000m a on przejechał 980m
2010-02-07T15:57:33+01:00
2 x(52 + 18) = 140m
140m x 7 = 980m


odp
Nie

licze na naj:):):)

2010-02-07T15:57:59+01:00
Ol = 2x52 + 2x18
Ol= 104 + 36
Ol=140m
7 x 140 = 980m
Odp Leszek nie przejechał jeszcze kilometra