Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:03:31+01:00
Kanonizowana w 1391
1984
znalazłam 2 daty może ci chociaż pomogą
pozdrowionka
2010-02-07T16:04:29+01:00
O życiu świętej Anny, matki Maryi i babci Jezusa Chrystusa nie znajdziemy żadnych informacji w księgach Nowego Testamentu. Ewangelie kanoniczne milczą na jej temat. Jedyne informacje dotyczące życia świętej Anny pojawiają się w pismach apokryficznych, pochodzących z początków chrześcijaństwa. Apokryfy nie należą do ksiąg natchnionych, ale w swojej treści oprócz opisów legendarnych i baśniowych, zawierają informacje prawdziwe, przekazywane przez Tradycję Kościoła. Najwięcej wiadomości o matce Maryi znajdziemy w Protoewangelii Jakuba i Ewangelii Pseudo-Mateusza. Była wzorem malzonek
2010-02-07T16:05:23+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awi%C4%99ta_Anna
http://zwola.siedlce.opoka.org.pl/Anna.html
http://portalwiedzy.onet.pl/23947,haslo.html
tu znajdziesz potrzebne informacje