Odpowiedzi

2010-02-07T16:05:14+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:25:27+01:00
1. Chrystus nauczał o ewangelii i przekazywał słowo Boże.

2. Spory między chrześcijanami powstawały min: przez to, życie w celibacie, sprzedaż odpustów, papież jako głowa kościoła, źródło wiary, uznawane sakramenty, to, co jest potrzebne do zbawienia, kult świętych, hierarchia duchowa, zakony, to, co działo się z majątkami kościoła.


Tak miałam na historii
6 4 6