Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:09:18+01:00
Kodeks przyjaciela:
1.przyjaciel powinien być szczery
2.powinien zawsze nieść pomoc
3.przyjaciel/ółka powinna/en czuć się przy tobie „swobodnie
4.Nie powinien wykorzystywać przyjaciela materialnie
5.PRZYJACIEL NIGDY NIE OPUSZCZA W POTRZEBIE
6.PRZYJACIEL JEST PRAWDOMÓWNY
7.JEST WIERNY I UCZCIWY
8.PRZYJACIEL NIE OBGADUJE CIĘ ZA PLECAMI
9.PRZYJACIEL ZAWSZE POWIE CI CO JEST DOBRE,A CO ZŁE
63 4 63
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T16:11:22+01:00
1. Podstawowa zasada - bądź zawsze szczery.
2. Nie zdradzaj tajemnic ci powierzonych.
3. Stań w obronie przyjaciela.
4. Nie obrażaj swego przyjaciela - nie wypominaj mu jego wad.
5. Dotrzymuj zawsze słowa danemu przyjacielowi.
6. Ufaj przyjacielowi.
7. Zanim będziesz brać - naucz się dawać.
8. Nie pesz przyjaciela przy nieznajomych.
9. Nie obmawiaj go.
10. Jeśli z czymś się nie zgadzasz - idź na kompromis.
36 3 36
Nie zdradzaj tajemnic, które powierzył/a ci przyjaciel/ółka.
Nie wypowiadaj na głos słów, które powiedział/a przyjaciel/ółka.
Dotrzymaj słowa, które dałeś/aś przyjacielowi/ółce.
Powinnaś/powinieneś ufać przyjacielowi/ółce.
Przyjaciel/ółka powina/en czuć się przy tobie „swobodnie”.
Stój w obronie przyjaciela/ółki.
Nie wykorzystuj przyjaciela/ółki materialnie.
Bądź względem do niego/niej szczera.
Nie wyśmiewaj się z niej/niego.