Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:09:31+01:00
1. mH2O=2*1u+16u=18u
2. mCO2= 12u+2*16u=44u
3. mO2= 2*16u=32u
chyba że chodzi nie o O2 tylko o samo O no to:
mO=16u
4. mSO2=32u+2*16u=64u

pozdrawiam
10 4 10
2010-02-07T16:14:28+01:00
1/
M H2O
MH = 1
MO = 16
M H2O = 2 * 1 + 16 = 18

2/
M CO2
MC = 12
MO = 16
M CO2 = 12 + 2 * 16 = 12 + 32 = 44

3/
M O2
MO = 16
M O2 = 2 * 16 = 32

4/
M SO2
MS = 32
MO = 16
M SO2 = 32 + 2 * 16 = 32 + 32 = 64
5 4 5