Zad.1
Czy cesarz niemiecki uważał, że Bolesław Chrobry powinien być księciem lub hrabią?PROSZĘ O PELNĄ ODP.BLAGAM MUSZE TO MIEC NA JUTRO.!!!!

zad.2 DOKOŃCZ PONIŻSZE ZDANIA WPISUJĄC ZAJĘCIA, KTÓRE WYKONYWALI RZEMELNICY MIESZKAJACY NA PODGRODZIU.

1.Bednarz.......
2.Kowal........
3.Płatnerz.....
4.Ciesla.....

Blagam musze to wiedziec w zad.2 podałam co czeba zrobić

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:11:21+01:00
Kowal -tworzył przedmioty z metalu ,np . podkowy
Bednarz -dział rzemiosła zajmujący się wytwarzaniem naczyń drewnianych np. beczki
Płatnerz -średniowieczny rzemieślnik wykonujący zbroje płytowe dla ludzi i koni
Cieśla -zawód związany z obróbką drewna.
2010-02-07T16:12:24+01:00
Bednarz- beczki
kowal- podkuwa konie
płatnerz- chyba zbroje robi
ciesla- buduje konstrukce drewniane

A jeżeli chodzi o cesarza, to zależy, który. Bo Otton III wyraził zgodę na koronację Bolesława.
4 2 4