Odpowiedzi

2010-02-07T16:13:07+01:00
Moim ulubionym dniem tygodnia jest sobota. Lubię ten dzień, ponieważ w soboty nie chodzę do szkoły i mogę robić to, co chcę.
Budzę się późno i jem śniadanie w łóżku. Potem siadam w swoim pokoju i gram w gry komputerowe. Moja mama tego nie lubi. Czasami nie gram, tylko oglądam telewizję. Myślę, że telewizja jest świetna.
Po obiedzie zazwyczaj wychodzę z kolegami. Jeździmy na rowerach, gramy w piłkę nożną lub koszykówkę. Czasami idziemy na spacer albo do kina. Bardzo lubię amerykańskie filmy.
Wieczorem czytam swoje ulubione czasopisma o komputerach albo o sporcie i znowu oglądam telewizję. Sobota jest najlepszym dniem tygodnia.

może być takie??
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:15:51+01:00
7.00- wstalam do szkoly ja zwykle dzien zaczynal sie ponuro padal deszcz i bylo zimno.

8.00 jestem w szkole zaczely sie lekcje pani wziela mnie do odpowiedzi jest super dostalam 5.

9.00 pani od gegi odaje spr dostalam 6 po prostu rewelacja

10.00 jak zawykle sniadanie na stoluwce wszystko idzie dobrze gadalam z moji przyjaciolkami

13,30 powrot do domu gdy tak szlam myslalam o jednym chlopaku ktory mi sie podoba myslama ze juz nigdy do mnie nie zagda

az tu nagle zaprosilmnie na kolacje
14.00
bylam szczesliwa na maksa

15.oo lekcjie i juz nie moglam sie doczekac spotkania
19.00 kino spacer i restauracja to z nim bylo cudownie
spytal mi sie czy chce z nim chodzic
opowiedzialam oczywiscie tak
22- klade sie spac to byl moj najlepsze dzieb w zyciu..
2 3 2
2010-02-07T16:16:02+01:00
To był mój szczęśliwy dzień (data) w którym (np. poznałam) moją najlepszą przyjaciółkę (np. Martynę) razem z nią chodzę na zakupy do kina razem z nią się bawię, chodzę na imprezy. To ona pomaga mi w trudnych sytuacjach.Martyna jest jak moja starsza siostra która pomaga i wspiera mnie na duchu. Koniec
3 2 3