Odpowiedzi

2009-10-08T19:55:32+02:00
Prawie każdy człowiek ma jakieś złe nawyki. Aby sobie z nimi radzić powinniśmy ich unikać. Kiedy ciągnie nas do np. obgryzania paznokci, zajmijmy ręce czymś innym. Kiedy zły nawyk, jak np. granie na komputerze do późnej nocy, przerodzi się w nałóg, z którym nie będziemy mogli sobie poradzić, udajmy się do specjalisty. On na pewno będzie wiedział jak nam pomóc.
2009-10-08T20:41:28+02:00
Palenie-Potrzebna silna wola,gumy nicorette xd. A tak ogólnie,to szczególnie silna wola i hmm.. Mieć sposoby na to. Np. na obgryzanie paznokci jest płyn taki obrzydliwy. Ja się oduczyłam! 3maj sie!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T20:58:04+02:00
If you have got a bad habit you should try to go to the specialist.
Bitting nails? There's a liquid that you put on your nails It's very bad in taste..
Drugs? Go to police they will help you ;)