Rozpoznaj miasta na podstawie opisów.
a) Miasto nazywane „perłą renesansu”. Jego starówka została wpisana na Listę światowego dziedzictwa kulturalnego i naturalnego UNESCO. ...............................
b) Miasto stoczniowe. Jednym z jego symboli jest Fontanna Neptuna na Długim Targu. ..............................

3

Odpowiedzi

2010-02-07T16:11:17+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:11:35+01:00
1. Zamość
2. Gdańsk
1 5 1
2010-02-07T16:23:51+01:00