Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:15:28+01:00
Bądź dobrym człowiekiem dla każdego
A będziesz szczęśliwy bo to dla Boga naszego. ! xd

A na rysunku możesz narysować, że człowiek wrzuca do pojemnika ubrania.

Mam nadzieje że pomogłam.
Dasz naj. ?
Pozdrawiam ;- )
2010-02-07T16:50:01+01:00
Np.
Przemek pacz ten chłopak miał wypadek chodź pomożemy mu

lub

Natalia popatrz Patrycja wjechała do krzaków chodź szybko pomuc jej bo może jej sie cos stać