Odpowiedzi

2010-02-07T16:13:34+01:00
Optymizm - pesymizm
odważny - nieśmiały
1 1 1
2010-02-07T16:15:24+01:00
-nizinny
-pasożytniczy
-powolny
-ład
-tchórzliwy
-negatywna
-hmm rozkosz sam nie wiem .... może cierpienie?
-pesymizm
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:16:52+01:00
Górzysty-nizinny
pożyteczny-zbędny
dynamiczny-spokojny
chaos-porządek
odważny-bojaźliwy
pozytywna-negatywna
rozkosz-nieprzyjemność
optymizm-pesymizm
2 1 2