Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:40:10+01:00
Obecnie w Parlamencie Europejskim zasiada 785 posłów, ale jest to stan przejściowy spowodowany przystąpieniem do Unii Europejskiej Bułgarii i Rumunii. W następnej kadencji ma liczyć prawdopodobnie 750 deputowanych.Polaką przysługuja 54 miejsca,lecz po 2009roku ilość miała się zmniejszyc do 51
2010-02-07T16:50:37+01:00
Polska ma 50 przedstawicieli
Ogółem jest 736 europosłów

Pierwsza osoba, która odpowiedziała nie ma racji.