Odpowiedzi

2010-02-07T16:18:14+01:00
Http://info.wiadomosci.gazeta.pl/szukaj/wiadomosci/nagroda+architektoniczna
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T16:19:47+01:00
Nagrody "Europa Nostra" otrzymały następujące polskie objekty


o pałac Herbsta w Łodzi (medal 1990)
o kościół odpustowy „Na Pólku” pod Bralinem (medal 1992)
o kościół św. Filipa i św. Jakuba w Sękowej (medal 1994)
o cerkiew w Owczarach (medal 1994)
o Muzeum Zamoyskich w Kozłówce (medal 1996)
o pałac w Tułowicach (medal 1998)
o Muzeum w Biskupinie (medal 2006)
9 3 9