Odpowiedzi

2010-02-07T16:19:38+01:00
20000m=20 km
v=s/t
t=20/15=1,33h
dobiegł na miejsce o 13:20
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:23:14+01:00
O godzinie 12:00 maratończyk znajdował sie w odległości 20 000m od mety. Zakładając, że biegł ze stałą prędkością 15km/h, dobiegł do mety o godzinie????

s=20 000m = 20km
v=15km/h
v=s/t /*t
v*t=s / v
t=s/v
t= 20km / 15km/h=1h i 20min
12:00+1:20=13:20
odp. Maratończyk dobiegł do mety o godzinie 13:20
12 4 12