Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:58:39+01:00
•Mleczko jest kosmetykiem beztłuszczowym zawierającym łagodnie działające estry a -hydroksykwasów, zespół a -hydroksykwasów z grapefruita oraz wyciągi z kwiatów ziół o działaniu zmiękczającym naskórek i przeciwbakteryjnym. Doskonale oczyszcza, przywraca skórze właściwe pH.
•Żel oczyszczający skutecznie usuwa wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia: kurz, makijaż, martwe komórki, jak również nadmiar tłuszczu. Zawiera wyciągi z nagietka, lipy, dziewanny, ortosyfonu i lukrecji oraz olejek z drzewa herbacianego (Tea tree oil). Dzięki temu działa dezynfekująco i delikatnie wysuszająco. Jest łagodnym środkiem zmywającym, który przygotowuje skórę do dalszej pielęgnacji.
•Tonik zawierający wyciągi z liści oczaru wirginijskiego, ziela ortosyfonu i kwiatostanu głogu, kompleks łagodnie nawilżający oraz alantoinę działa łagodząco i kojąco zapobiegając równocześnie powstawaniu nowych zmian trądzikowych.
•Żel punktowy dzięki aktywności wyciągów z ziela melisy oraz jeżówki purpurowej wykazuje aktywność antybakteryjną i uodparnia względem zakażeń trądzikowych. Jest kosmetykiem beztłuszczowy.
•Krem zawiera wosk z kwiatów pomarańczy, wyciągi z kwiatów ziół, fitoskwalan, estry kwasów owocowych, alantoinę, D-panthenol oraz witaminę E. Krem zmniejsza wydzielanie tłuszczu i przywraca właściwy skład osłonie lipidowej, skutecznie nawilża, nadaje skórze lekko kwaśny odczyn, sprzyja procesowi regeneracji naskórka.
•Peeling zawiera wyciągi z kwiatów ziół o działaniu zmiękczającym i przeciwbakteryjnym, granulki jojoba, alantoinę, witaminę E oraz estry kwasów owocowych. Głęboko oczyszcza skórę usuwając martwe komórki naskórka i nadmiar tłuszczu, przywraca skórze naturalną równowagę.
•Maseczka zawiera aktywne wyciągi z ziela jeżówki, korzenia łopianu, kwiatostanu lipy, rumianku i liścia rozmarynu. Maseczka pochłania zanieczyszczenia i nadmiar tłuszczu z zewnętrznej warstwy skóry oczyszczając skutecznie pory. Pobudza krążenie, zaopatruje naskórek w składniki odżywcze, łagodzi podrażnienia jednocześnie ściągając pory. Reguluje proces natłuszczania i nawilżania, tonuje przebarwienia. Przywraca cerze blask i świeżość.
4 5 4
2010-02-07T21:12:05+01:00
No więc kosmetyki wypełnione są siarką, kaolinem i glinką wulkaniczną

# WYCIĄG Z GRANATU - działa na skórę nawilżająco, rewitalizująco i przeciwzapalnie. W kosmetyce znany jest także bardzo dobry wpływ granatu na włosy i paznokcie. Granat jest również afrodyzjakiem i był już ceniony w starożytności - podobno Afrodyta, antyczna bogini miłości, sprowadziła owoc granatu z Persji na Cypr. Kusząco czerwony granat był także znany w starożytnym Rzymie - dla Cezara miał wyjątkowe znaczenie: w nim kryła się bowiem tajemnica niezwykłej urody jego ukochanej, królowej Egiptu, Kleopatry. Kleopatra spożywała owoc granatu świadoma jego kosmetycznych walorów. Już wtedy zauważyła, że składniki tego owocu mają zbawienny wpływ na jej skórę, włosy i paznokcie.
# WAPŃ - wspomaga witaminę C w budowaniu kolagenowej struktury włókien tkanki łącznej. Działa antyalergicznie i kojąco na podrażnioną skórę. Hamuje stany zapalne. Wapń wchodzi w skład materiału budulcowego kości i szkliwa. W sumie 99% tego pierwiastka buduje strukturę kości i szkliwa. Wapń przez cały czas podlega przemianom polegającym na wbudowywaniu do kości i szkliwa oraz resorpcji. Oprócz tego procesu jest wykorzystywany do przenoszenia impulsów nerwowych, do regulacji układu krzepnięcia, regulacji rytmu serca oraz wchłaniania witaminy B12. Układ hormonalny i witamina D wpływają na gospodarkę wapniową organizmu; organizm nie jest w stanie wchłonąć tego pierwiastka bez udziału witaminy D. Ostatnie badania wykazały, iż wapń pełni bardzo znaczącą rolę w organizmie i prawdopodobnie wpływa także na kontrolę ciśnienia tętniczego. Prawidłowe stężenie wapnia redukuje ryzyko wystąpienia chorób serca, udarów, raka jelita grubego oraz kamieni nerkowych.
# ALANTOINA - ma działanie kojące, łagodzi podrażnienia, pobudza regenerację tkanek, przyspiesza gojenie mikrouszkodzeń skóry. Nawilża, wygładza i zmiękcza naskórek. Występuje m.in. w korzeniach żywokostu i w nasionach soi.
# MIKROGRANULKI NYLONOWE - mikrocząsteczki nylonowe, które działają peelingująco - usuwając nadmiar sebum i martwego naskórka, pozostawiają skórę czystą i świeżą
3 5 3