Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:25:02+01:00
Pocenie się jest składową systemu regulującego temperaturę naszego organizmu. Kiedy temperatura ciała jest zbyt wysoka, ciało zaczyna się pocić, aby w ten sposób skutecznie obniżyć temperaturę. Jest więc normalnym zjawiskiem w wysokich temperaturach otoczenia, w czasie zwiększonego wysiłku, a także wtedy, gdy jesteśmy przestraszeni, zaniepokojeni lub pod wpływem silnego stresu. Również spożywanie gorących i pikantnych pokarmów wzmaga pocenie się.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T20:17:10+01:00
Uwalania niepożyteczne składników organizmu

Licze na naj,,,xD
2 1 2