Przetłumaczyć na niemiecki tylko nie translatorem

+:W weekend jadę z klasą do Salzburga
-:Kiedy dokładnie?
+:W piątek będę na miejscu
-:Możemy spotkamy się?
+:Tak, to świetny pomysł. Kiedy i gdzie?
-:Może w sobotę w Mirabellgarten o 13.00
+Ok. Pasuje mi

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:32:07+01:00
+: Am Wochenende gehe ich in die Klasse zu Salzburg
-: Wann genau?
+: Am Freitag werde ich vor Ort
-: Wir können Sie treffen?
+: Ja, das ist großartig Idee . Wann und wo?
-: Vielleicht am Samstag von 13.00 Mirabellgarten
+ Ca. Passt mir
2010-02-07T16:33:29+01:00
Am Wochenende gehe ich in die Klasse zu Salzburg
Wann genau? (kiedy dokładnie)
Am Freitag werde ich dort sein. (w piątek tam będę)
Können wir uns treffen? (może się spotkamy)
Ja, es ist eine großartige Idee. Wann und wo?
Vielleicht am Samstag von 13.00 Mirabellgarten
OK. Passt mir