Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-08T20:01:33+02:00
A.18/7 x (-6/25) x 35/36 =
= 18/7* (-7/30)=
= -18/30=
= -6/10=
=-3/5
b. - 6/7 : (- 2 i 2/3) x 1 i 5/9 =
= -6/7:(8/3)*14/9=
= -6/7*(-7/12)=
= 1/2
c. 8/15 x (-20/9) x (-81/64) =
= -32/3*(- 9/4)=
= 3/2
= 1 i 1/2
2009-10-08T20:07:22+02:00
A.18/7x(-6/25)x35/36 = 0,6168*0,97=ok.-0,63
b. - 6/7 : (- 2 i 2/3) x 1 i 5/9 =-0,86:2,67*1,55=ok.-0,50
c. 8/15 x (-20/9) x (-81/64) =0,53*-2,22*(-1,26)=ok.1,48



Jeżeli x znaczy razy*