Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:34:16+01:00
A) 2,1-0,3x=0,4x
b) -1,5x-3=0,2x+6
c) x/4-¼=2
d) x/5-3=x+¹/₅
e) ⁵/₆(x-1)=4
f) -½(-x-6)=-x

a)-0,3x-0,4x=-2,1
-0,7x=-2,1
0,7x=2,1
x=3

b)-1,5x-0,2x=6+3
-1,7x=9
x=-5
2 3 2
2010-02-07T16:36:59+01:00
A) 0,1x = -2,1
x= 21
b)-1,7x = 9
x = w przyblizeniu 5,29
c) x/4 = 2.25
x = 9
d) x/5 - x = 3,2
x - 5x = 16
-4x=16
x = -4
e) x-1 = 4,8
x=3,8
f) -x-6 = 2
-x = 8
x = -8
1 1 1