Odpowiedzi

2010-02-07T16:28:59+01:00
Wiek siostry - x
x = x + 6
3x - x = +6
2x = 6
x = 3



licze na naj:):):)
1 5 1
2010-02-07T16:29:04+01:00
X - wiek siostry y - wiek brata 3x = y x + 6 = y 3x - y = 0 x - y = -6 / *(-1) 3x - y = 0 - x + y = 6 2x = 6 x = 3 y = 3x y = 3*3 y = 9 x = 3 y = 9 Odp. Brat ma 9 lat, a siostra 3.

; D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:29:20+01:00
X=3y
y=x-6


x=3*(x-6)
*

x=3x-18
*

-2x=-18
*

x=9
y=9-6

x=9
y=3

x\wiek brata
y\wiek siostry

odp - siostra ma 3 lata.
1 5 1