Odpowiedzi

2010-02-07T17:44:48+01:00
Main Idol ist Peja. Er heißt Ryszard Andrzejewski. Er ist 34 Jahre alt. Peja ist populär. Er ist super. Er schreibt fain Texte der Lieder.

Moim idolem jest Peja. On nazywa się Ryszard Andrzejewski. Ma 34 lata. Peja jest popularny. On jest super. On pisze fajne teksty piosenek.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:41:20+01:00
Main Idol ist Peja. Er ist 34 Jarhe alt. Er ist Singer. Peja mag hören Johann Sebastian Bach, SBB und Percy Sledge. Ryszard kommt aus Polen. Meine (nie wiem jak napisac ulubioną piosenkę ale chyba coś z "liebeliengs...") ist (i tu piszesz ulubioną piosenkę).
Mam nadzieję, że Ci pomogłam i nie ma błędów xD

Po polsku...:
Moim idolem jest Peja. On ma 34 lata. Jest piosenkarzem.
Peja lubi słuchac JSB, SBB i Percy Sledge. Ryszard (ale możesz napisac Rychu) pochodzi z Polski. Moję ulubioną piosenką jest..... .