Odpowiedzi

2010-02-07T16:32:31+01:00
70% strzałka 360zł
100% strzałka x

x=(100*360) : 70
x=3600:7
x=514,28

odp. przed obniżkami płaszcz kosztował 514,28zł
2010-02-07T16:34:08+01:00
X-20%x=360
x-2x/10=360
10x2x=3600
8x=3600
x=450
x-10%x=450
10x-1x=4500
9x=4500
x=500
przed_obniżką_kosztował_500zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:37:04+01:00
X-cena poczatkowa
po 1 obnizce:
x-10%x=90%x=0,9x
po 2 obnizce:
0,9x-20%(0,9x)=0,9x-0,2(0,9x)=0,9x-0,18x=0,72x
0,72x=360
x=360:0,72
x=36000:72
x=500zl
odp: przed obniżkami płaszcz kosztował 500zł