Proszę o pomoc.
Czy to zadanie jest dobrze?
Mein Lieblingsbuch ist "Zmierzch".
Das Buch hat Stephenie Meyer geschrieben.
Diese Schriftstellerin kommt mit Amerika.
Mein Lieblingscuch ist ein Liebesroman.
Roman erzält von Bella Swan.
Mädchen trifft Edward.
Edward ist ein Vampir.
Bella verliebt sich in Edward.


Te zdania mają oznaczac:
Moja ulubiona książka jest "Zmierzch".
Książkę napisała Stephenie Meyer.
Autorka pochodzi z Ameryki.
Moja ulubiona książka jest powieścią romantyczną.
Powieśc opowiada o Belli Swan.
Dziewczyna poznaje Edwarda.
Edward jest wampirem.
Bella zakochuje się w Edwardzie.

Z góry dziękuję.

P.S. Proszę o pomoc jeszcze dzisiaj.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:31:27+01:00
2010-02-07T16:58:59+01:00