Odpowiedzi

2010-02-07T16:36:11+01:00
X - waga borsuka
y- -II- kota

x +2y = 25
2x + y = 35

x = 25 - 2y
2 *(25 - 2y) + y = 35

x = 25 - 2y
50 - 4y + y = 35

x = 25 - 2y
50 - 35 = 3y

x = 25 - 2y
3y = 15 / :3

x = 25 - 2y
y = 5

x = 25 - 2 * 5
y = 5

x = 15
y = 5


Odp: A
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:37:01+01:00
X-kot
y-borsuk

2x+y=25
x+2y=35

y=25-2x
x=35-2y

y=25-2*(35-2y)
*

y= 25-70+4y
*

-3y=-45
*

y=15
x=35-2*15

y=15
x=5

odp a- borsuk wazy 3x yle co kot.


to jest ulkad roznan temu tak po dwa wiersze
2010-02-07T16:39:04+01:00
X - kot
y - borsuk

2x + y = 25kg
x + 2y = 35kg | *(-2)

2x + y = 25kg
-2x - 4y = -70kg

2x + y - 2x - 4y = 25kg - 70kg
-3y = - 50kg | : (-3)
y ≈ 16,6kg

2x + 16,6kg = 25kg
2x = 25kg - 16,6kg
2x = 8,4kg | :2
x = 4,2kg

dziwne, nie pasuje mi zadna odp... no ale zobaczymy, jak kto inny zrobi. mam nadzieje, ze pomoglam :)