Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:36:33+01:00
Nauczyciel również jest istotą ludzką, z wszystkimi tego konsekwencjami - posiada wolną wolę, sumienie, poczucie humoru itd. Jest przedstawicielem gatunku ludzkiego i tym samym jest w swej postaci identyczny jak uczeń, konserwator czy też pedagog szkolny. Powinniśmy go traktować na równi z innymi, tolerować jego ludzkie zachowania i nie dyskryminować (ale też nie podnosić do rangi świętości). Nauczyciel ma takie sama prawa i obowiązki jak my.
3 2 3
2010-02-07T16:36:33+01:00
'' Nauczyciel też człowiek '' . Chodzi tu o to, że nie mamy traktować nauczycieli inaczej. Jeśli się pomyli, to może, bo to też jest człowiek. Coś na podstaweie tego możesz napisać . ; ) bardziej rozbudować. Tak czy inaczej tak też jest dobrze. Proszę o najlepszą odp .
1 1 1