Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:36:37+01:00
Upadek cesarstwa zachodniego - 476 p.n.e
podział imperium na cesarstwo zachodnie i wschodnie - 395
zdobycie konstyntanopola przez turków - 29 V 1453
5 4 5
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T16:38:12+01:00
4 IX 476- Upadek cesarstwa zachodniorzymskiego
17 I 395- Podział imperium na część wschodnią i zachodnią
29 V 1453- Zdobycie Konstantynopola
5 4 5