Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T20:01:06+02:00
Faraon miał władze despotyczną i nieograniczoną.Nie musiał przed nikim odpowiadać za swoje czyny.Egipt należał w całości do niego.
25 3 25
2009-10-08T20:04:20+02:00
W starożytnym państwie egipskim panował faraon.
Ustrój polityczny, który panował w Egipcie to DESPOTYZM.(tzn, że przed nikim się nie tłumaczył, władza od bogów itd.)
16 2 16
2009-10-08T20:07:03+02:00
Państwem egipskim rządził, uznawany za syna boga Re, faraon. Ze względu na to, iż był 'bogiem rządzącym na ziemi'. Sprawował praktyczne władzę absolutną będąc jednocześnie pośrednikiem między bogami a ludem. Jego zdanie nie podlegało dyskusji wśród poddanych, więc możemy również śmiało mówić o despotyzmie.




55 4 55