Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:40:03+01:00
A)14+x=-32
b)2=-6-22
c)23+x=10

a)14+x=-32
x=-32-14
x=-46


b)2=-6-22-tego nie rozwiaze bo nie ma niewiadomej

c)23+x=10
x=10-23
x=-13

d)92-x=0,0045
-x=0,0045-92
-x=-91,9955
x=92

licze na najlepsze
1 5 1
2010-02-07T16:42:19+01:00
A)14+x=-32
x=-32-14
x=-46
b) nie wiem jak
c)23+x=10
x=10-23
x=-13

d)92-x=0,0045
-x=0,0045-92
-x=-91,9955
x=92
1 5 1