Odpowiedzi

2010-02-07T16:39:24+01:00
Prostokąt czyli 3.4 × 2.5 = 8.5 km²

na 8,5km² jest 85 liliputów
to na 1 km² jest x

x =10 liliputów
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:39:59+01:00
3,4 * 2,5 = 8,5km²

85 : 8,5 = 10

Odp: Na obszarze 1km² mieszka przeciętnie 10 osób ;)
2 5 2
  • wave
  • Rozwiązujący
2010-02-07T16:45:02+01:00
Pp= 3,4x2,5 =8,5km²
85 : 8,5 = 10
Odp.: Na 1km² mieszka 10 liliputów.
1 5 1