Kto mi sprawdzi czy dobrze zrobiłam zadania z chemii ? Dysocjacja jonowa soli.

zad 2.
ZnCl2 --> (pod wpływem h2o) Zn2+ + 2Cl-
Na2SO4 --> 2Na+ + SO4 2-
K2S --> 2K+ + S 2-
Mg(NO3)2 --> Mg2+ + 2NO3 -
FeCl3 --> Fe3+ + 3Cl -
NH4Cl --> NH4+ + Cl-
NaHCO3 --> Na+ + HCO3 -

Ten ostatni przykład to pewnie źle zrobiłam.. ;]

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:39:33+01:00
Własnie że dobrze;) wszystko jest ok
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T17:45:44+01:00
Wszystkie przyklady sa poprawnie zrobione :)
1 3 1
2010-02-07T19:27:51+01:00
Pogratulować mogę,
sam bym lepiej nie zrobił.
Pozdrawiam
1 3 1