Proszę o szybkie i dobre odpowiedzi , dam naj ;)

1. Uporządkuj rosnąco liczby : -3,2 ; 4 ; -2 3/4 ; -0,5 ; 2 3/4

2.Napisz trzy pary liczb przeciwnych

3.Napisz liczby przeciwne do liczb :
a) 2/3 ; 0,8 ; - 9,7 ; -3/8
b) -6 1/4 ; -3/4 ; -3,(6) ; 2,1

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:43:41+01:00
1. -3,2; -2 3/4; -0,5;2 3/4; 4

2. 3 , -3 ; 8, -8 ; 4,-4

3. a)-2/3 ; -0,8 ; 9,7 ; 3/8

b) 6 1/4 ;3/4 ;3,(6) ; - 2,1
2010-02-07T16:45:03+01:00
1. -3,2 ; -2 3/4; -0,5; 2 3/4; 4

2. -4 i 4; 1/2 i -1/2; 0,5 i -0,5

3.
a) 2/3 -> -2/3
0,8 -> -0,8
-9,7 ->9,7
-3/8 -> 3/8
b) -6 3/4 -> 6 3/4
-3/4 -> 3/4
-3(6) -> 3(6)
2,1 -> -2,1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T16:50:54+01:00
1. -3,2< -2 ¾< -0,5< 2 ¾< 4
2. -55 i 55 -10 i 10 -1 i 1
3. a) 2/3 i -2/3; 0,8 i – 0,8; -9,7 i 9,7; -3/8 i 3/8
b) -6 1/4 i 6 1/4; -3/4 i ¾; -3, (6) i 3, (6) ; 2,1 i -2,1