Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-08T20:05:17+02:00
Tłuszcz w całości
360*3,5 = 12,6

Ilość tłuszczu odciągniętego ze śmietaną:
80*0,12 = 9,6

Zostało:
12,6 - 9,6 = 3kg śmietanki
360-80 = 280kg mleka

a więc
3/280 * 100% ≈ 1,07 % tłuszczu w mleku po odciągnięciu śmietanki ;)

Mam nadzieję że pomogłam : ) Pozdrawiam !
2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2009-10-08T20:06:59+02:00
Tłuszczu było:
360*0,035=12,6
Ilość tłuszczu odciągniętego ze śmietanką:
80,*0,12=9,6
Zostało:
12,6-9,6=3 kg śmietanki
360-80=280kg mleka
Procent tłuszczu w mleku po odciągnięciu śmietanki:
3/280*100%=1,07%

2009-10-08T22:11:31+02:00