Odpowiedzi

2010-02-07T16:44:09+01:00
Wprowadził przymusowe wojsko
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:46:54+01:00
Rozwinął się antysemityzm (niechęć do Żydów)
Rozwinęła się armia, lotnictwo i przemysł militarny.
Zmniejszyło się bezrobocie.
zmieniła się nazwa państwa na III Rzesza
wstępowanie młodzieży do bojówek (Hitlerjundgend)
stworzenie państwa policyjnego (gestapo)
stworzenie SS i SA
zwiększenie armii i rozwój przemysłu militarnego
wprowadzenie robót publicznych i powszechnej służby wojskowej
- przyłączenie Austrii do III Rzeszy
- przyłączenie Czechosłowacji do III Rzeszy
- nakazanie noszenia opaski z gwiazdą Dawida dla Żydów
- pozbawienie praw obywatelskich wszystkich ludzi, którzy nie są Niemcami
- rozwój sił lotniczych i podwodnych