Odpowiedzi

2010-02-07T16:48:34+01:00
N - pierwsza liczba
n+1 - druga liczba
n+2 - trzecia liczba
n+3 - czwarta liczba

n+n+1+n+2+n+3=104
4n+6=104
4n=98
n=24,5

24,5+1=25,5
24,5+2=26,5
24,5+3=27,5

Te liczby to 24,5, 25,5 26,5 27,5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T16:49:47+01:00
X-pierwsza liczba 24,5
x+1 - druga liczba 25,5
x+2 - trzecia liczba 26,5
x+3 - czwarta liczba 27,5

x+x+1+x+2+x+3=104
4x=104-6
4x=98//4
x=24,5

Te liczby to:

24,5
25,5
26,5
27,5