Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:50:38+01:00
1. Spory gruntowe, w szczególności te dotyczące podziału nieruchomości (granice działek itp.).
2.
a. droga sądowa
b. negocjacje
c. arbitraż (w tym abitraż rzeczoznawcy)
d. mediacja
e. koncyliacja

Poszczególne rodzaje metod pojednawczych opisane są pod tym linkiem:
http://www.ulatowski.de/deutsch/index.php?option=com_content&task=view&id=7&Itemid=7
2010-02-07T16:54:30+01:00
1) nie zgadzanie się w jakiś kwestiach np.spór o grunt czy nieruchomość
2)siłowe (tłumienie, wymuszanie, izolacja, dyktat), kompromisowe (rozdzielenie, mediacja, arbitraż, losowanie, przekupstwo), integrujące (technika 3 wyjścia, zgoda, zmowa, wizja skutków)