Odpowiedzi

2009-10-08T20:08:33+02:00
35000m
280m
0,014m

10dag
7,3 czego??
14500000dag
2009-10-08T20:10:29+02:00
A)35km=35000m; 0,28km=280m; 14mm=1,4cm=0,0014m
b)100g=10dag; 7,3 czego? 145t=145000kg=14500000dag
jezeli 7,3kg to 730dag

@down Oj, widze, że ktoś tu nie zna jednostek ;P nie mówię, że ja mam wszystko dobrze, ale z tym 7,3 i ze 145 tonami się na pewno pomyliłeś/aś.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T20:12:44+02:00
35 km= 35000m
0,28 km= 280m
14 mm= 0,014


100g= 1dag
7,3(przypuszczam ze to kg)=0,073dag
145 t=0,0145