Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:52:25+01:00
NP. taki napis (trochę głupi:):

"MYDŁO I WODA-TWOJA URODA" - odrazu mi to przyszło do głowy :))
"PRZED POSIŁKIEM MYCIA CHWILKA"
"CZYSTE RĘCE RATUJĄ ZYCIE"-to akurat gdzieś słyszałam..
O! i jesze takie:
"ZDROWA SKÓRA-LUDZKA RZECZ!"
"PIĘKNA SKÓRA-SEKRETEM KOBIET"


POZDRAWIAM:))
2010-02-07T16:53:53+01:00
Może lepiej narysuj kobietę,która jest w gabinecie kosmetycznym,na tym rysunku przedstaw dużą ilość kosmetyków do pielęgnacji skóry,oraz jak kosmetyczka nakłada maseczkę swojej klientce,a pod spodem napis:DBAJ O SKÓRĘ TO BĘDZIESZ ZAWSZE PIĘKNA I ELEGANCKA,BO SKÓRA TO TWOJA WIZYTÓWKA.
2010-02-07T16:56:10+01:00
Myjmy rączki bo my nie Zwierzatka .