Odpowiedzi

2010-02-07T16:47:14+01:00
Niebo staje się lekko różowe.Słońce ma kolor ostrego żółtego z różowym!
Mam nadzieje że się przyda. ;d
2010-02-07T16:47:58+01:00
Niebo po zachodzie sońca jest pomarańczowe casami też fioletowo niebiesko czerwone
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:51:57+01:00
Niebo po zachodzie słońca jest piękne. Ma lekko różowawy kolor, czasem pomarańczowy. Później robi się coraz ciemniejsze aż w końcu noc wyprasza dzień.
Mam nadzieje że sie przyda ;)