Odpowiedzi

2010-02-07T16:50:36+01:00
Najsłynniejszy postęp Odyseusza : - zbudował konia trojańskiego, w którym ukrył się wraz ze swoimi towarzyszami ..
14 3 14
2010-02-07T19:55:58+01:00
Odyseusz wymyślił podstęp - zbudował konia trojańskiego, w którym ukrył się wraz ze swoim wojskiem.
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:57:10+01:00
Rozwijając wypowiedzi poprzedników, Trojańczycy, gdy zobaczyli konia pomyśleli że jest to dar dla boga, który złożyli grecy uciekając z plaż trojańskich.. Mimo protestów bardziej bystrych umysłów Trojańczycy wprowadzili konia do miasta, a co potem się stało wszyscy dobrze wiemy ;)
20 3 20