Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:51:50+01:00

x - il. dorosłych
y - il. dzieci

x+y=1200
11x+5,5y=9350

x=1200-y
11(1200-y)+5,5y=9350

13200-11y+5,5y=9350
-5,5y=-3850
y=700

x=1200-700
x=500

x=500
y=700

W tym dniu w zoo było 700 dzieci
2010-02-07T16:52:47+01:00
5,50 - cena biletu dla dzieci
x- liczba doroslych
y- liczba dzieci
x+y = 1200
x= 1200-y
11x+6,5y = 9350
11(1200-y)+5,5y = 9350
13200-11y+5,5= 9350
-5,5y= 9350-13200
-5,5y = -3850 /:(-5,5)
y = 700
x= 1200-700 = 500

Spr. 500+700 = 1200
1200 = 1200

11*500 + 5,5*700 = 9350
5500 + 3850 = 9350
9350 = 9350
Odp: dzieci bylo w tym dniu w zoo 700.