Potrzebuje informacji pewnej mianowicie mamy np. zdjęcie bluzki na dywanie i jak zrobic aby wyciac ten dywan byla sama bluzka tylko nie piszcie o paintach bo to trwa za dlugo i jest pracochlonne wiec za takie zglaszam spam tak dokladniej chodzi mi o takie obrazki jak na allegro bez tla.
Pilniej potrzebne na jutro - do prezentacji na informatyke

2

Odpowiedzi

2010-02-07T17:32:18+01:00
Możesz spróbować w photoshopie - narzędziem różdżka, ale tylko jeśli bluzka jest jednorodna. Najlepiej byłoby również, gdybyś nie zrobiła tego zdjęcia na dywanie ale np na jednolitej powierzchni - większe prawdopodobieństwo, że się okej wytnie. A tak to nie ma innych sposobów - ręczna robota.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T22:11:20+01:00
Jaka różdżka xD stępel prędzej... xD Alt + LPM i pobierasz wzór dywanu, potem tylko zalepiasz wybrane miejsca :) Szukaj w Adobe Photoshop CS2, 3 lub 4 :)