Odpowiedzi

2010-02-07T16:50:54+01:00
Perykopa oznacza fragment Pisma Świętego, który przeznaczony jest do czytania i objaśniania.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:53:07+01:00
Jest to fragment Pisma Świętego, który jest czytany i objaśniany podczas nabożeństwa
6 4 6
2010-02-07T18:27:22+01:00
PERYKOPA-jest to odcinek,oznacza fragment Pisma Świętego przeznaczony do czytania i objaśniania podczas danego nabożeństwa.
4 4 4