Odpowiedzi

2010-02-07T16:51:14+01:00
1mol-22,4
0,2-x
x=4,48dm3

1mol-22,4
25-x
x=560dm3

1mol-22,4
1,25-x
x=28dm3
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:53:56+01:00
DLA KAŻDEGO Z WYMIENIONYCH GAZÓW 1 MOL ZAJMUJE 22,4 DM3
zatem
a) 0,2 mol - x dm3
1mol -22,4 dm3
x= 4,48 dm3
b) 25 moli - x dm3
1mol -22,4 dm3
x= 560 dm3
c) 1,5 mola - x dm3
1mol -22,4 dm3
x= 33,6 dm3
7 5 7
2010-02-07T17:02:35+01:00
A) 0,2 mol - x dm³
1mol -22,4 dm³
x= 4,48 dm³


b) 25 moli - x dm³
1mol -22,4dm³
x= 560 dm³

c) 1,5 mola - x dm³
1mol -22,4 dm³
x= 33,6 dm³
3 5 3