Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:57:39+01:00
Wszyscy ludzie powinni sie nawracać poniewrz ludzie kyórzy nie wierzą w Bog nie wierza w prawde. Wszyscy jesteśmy dziećmi Bożymi i powinniśmy być wiernymi katolikami. Ludzią któży nie znają Jezuśa powinniśmy pokazać jego dobro i miłość.
Cłowiek należy do boga wiec powinnien byc mu wiernny a więc powinien dzien swiety swiecić, przyjmować eucharystje z czystm sercem i co tydzień albo częściej.
2 5 2
2010-02-07T18:39:52+01:00
Warto się nawracać ponieważ warto być przy bogu
warto się nawracać ponieważ bog sie uszczesliwi
warto się nawracać bo gdy sie nawrocisz bog i tak nie bedzie wspominal starych grzechow