Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T17:04:50+01:00
Jest już późna godzina.
Dzisiaj ide spać o północy.
Tuż przy moim domu stoi świąteczna choinka
lubie rodzinne wieczory.
Dzisiaj pośpie sobie więcej w łóżku.
Mój kolega jest gruby.
Objawił mi się anioł stróż.
Bawią sie dzieci na podwórzu.
Mój tata harcuje.
Łupie mnie w nogach.
Dzięcioł stuka w drzewo.
Mój brat strasznie hałąsuje.
Mam dwa ucha.
Czuje coś do mojej koleżanki/kolegi.
Któż taki puka do drzwi.
Mam pokój w łądnym kolorze.
rodzice zakłucą mi spokój.
Kolega kuca przedemną.
Brat rzuca we mnie śnierzką
Śnił mi sie upiór.
Mówie o sobie feministka
Niewiem w jakie ciuchy mam sie ubrać.

heh, coś tam wymyyśliłam ..
strasznie dużo wyrazów ; D
mam nadzieje że pomogłąm.

6 3 6
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T17:23:40+01:00
Jest póżny wieczór więc położyliśmy się do łóżek.
wybiła północ otwórzmy sylwestrowego szampana.
mamy już semestr pierwszy zaliczony wakacje tuż,tuż.
wieczór jest dziś piękny pojdzmy na spacer
chory tomek leży w łóżku.
gróby Edek nie mieści się w spodnie.
fabryki pilnuje stróż Adam.
na podwórzu w budzie siedzi pies.
pies harcuje po lesie ze swoim panem
dziadek łupie orzechy
dzięcioł stuka w drzewo
dziecko okropnie hałasuje na ulicy
mam dzis okropny ból ucha
czuje że czeka nas świetna zabawa
któż to idzie po polu w takim wielkim płaszczu
9 4 9