Odpowiedzi

2010-02-07T16:59:47+01:00

[+] Państwa Ameryki Północnej
[+] Jeziora Ameryki Północnej
[+] Góry Ameryki Północnej
[+] Rzeki Ameryki Północnej
[+] Miasta Ameryki Północnej
[+] Szczyty górskie Ameryki Północnej
[+] Zatoki Ameryki Północnej
[+] Półwyspy w Ameryce Północnej
[+] Parki narodowe Ameryki Północnej
[+] Pustynie Ameryki Północnej
[+] Cieśniny Ameryki Północnej
[+] Wyżyny Ameryki Północnej
[+] Doliny Ameryki Północnej
[+] Niziny Ameryki Północnej
15 1 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T18:15:55+01:00
- najwyższy szczyt McKinley- 6194m npm
-największa potęga gospodarcza świata- Stany Zjednoczone
-największy i najdłuższy pas gór- Kordyliery
- największa wyspa- Grenlandia
-największe jezioro- jez.górne
-najdłuższa rzeka- Mackenzie
-największa nizina- niz. Zatokowa
- największy półwysep -pół. Labrador
-największa zatoka- zat. Meksykańska
-największe dorzecze- posiada Misisipi
- największy na świecie system wielkich jezior tworzą: Górne, Huron, Michigan, Erie i Ontario
- największe na świecie pokłady węgla kamiennego

liczę na naj:)
25 4 25