Odpowiedzi

2010-02-07T16:56:16+01:00
Sublimacja jest to bezposrednie przejscie ciała stałego w gaz, zaś resublimacja jest to bezposrednie przejście gazu w ciało stałe ;p;p;p;p
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:57:16+01:00
Sublimacja to bezpośrednie przejście ze stanu stałego w stan gazowy z pominięciem stanu ciekłego.
resublimacja o bezpośrednie przejście ze stanu gazowego w stan stały z pominięciem stanu ciekłego.
12 4 12