Odpowiedzi

2010-02-07T17:00:54+01:00
M₁=500ton
V₂=10m/s
V₂=2m/s

m₂=m₁*V₁-m₁*V₂/V₂=m₁(V₁/V₂-1)
m₂=500ton*4=2000ton
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T17:01:11+01:00
X-masa kry
N1=500ton
V1=10m/s
V2=2m/s
N1*V1=(N1+x)*V2
500ton*10m/s=(500ton+x)*2m/s
5000=1000+2x
4000=2x
x=2000ton
2010-02-07T17:03:25+01:00
P= m*V

P1=P2
P1= 500000 kg * 10 m/s
P2= masa kry * 2 m/s
500000 kg * 10 m/s= mk * 2m/s
5000000 / 2 m/s= mk

Masa kry= 2500000 kg